امیدرضا کاظمی

مدیر عامل شرکت هتلداری آریازرین

موضوع سخنرانی: هیجان تجربه بوتیک هتل‌های ایرانی در تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی

یکی از دلایل موفقیت مهمان نوازی ایرانی در بوتیک هتلهای کشور ثبت تجارب از طریق مهمانان هتلها در پلت فرمهای CTC مانند تریپ ادوایزر بوده است، که در این بین هتلها با مدیریت رضایتمندی مهمانان در ثبت بهینه این تجارب در فضای مجازی و معرفی تجربه و هویت بوتیک هتلها و اقامتگاه های سنتی ایرانی به گردشگران جهان نقش مهمی را ایفا کردند. در این سخنرانی در خصوص تجربه شخصی خود در بوتیک هتل سرای عامری ها صحبت میکنم که چگونه با کمک EWOM برند این هتل در بین برترین هتلهای خاورمیانه قرار گرفت.

 

1.مدیر بهره‌برداری بوتیک هتل نظامیه 2.مدیر کل بوتیک هتل سرای عامری‌ها 3.عضو هیئت مدیره انجمن ترویج خوراک و نوشیدنی ایران 4.عضو کمیته تدوین ضوابط اقامتگاه‌های سنتی و بوتیک هتل‌های کشور 5.پژوهشگر حوزه مهمان‌نوازی ایرانی 6.عضو هیئت مدیره انجمن طبیب وطن 7. مشاور عالی بوتیک هتل سوریجان 8.مشاور عالی بوتیک هتل پردیس

آدرس: اراج، خیابان صنایع خ گلزار خ لادن شرقی کوچه۱۲ متری ولیعصر انتهای کوچه قائم درب نگهبانی کارخانه نو آوری های وی

تماس: 021 26750476
داخلی 5508

ایمیل: support@dmday.ir