فرشید گل‌زاده کرمانی

کارآفرین و فعال اقتصادی

موضوع سخنرانی: دیجیتال مارکتینگ، فراتر از تکنولوژی

دکترای مدیریت دانش از دانشگاه شفیلد انگلستان، مهندسی کامپیوتر و کارشناسی ارشدMBA از دانشگاه شریف. مدیرعامل سابق شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه. عضو سابق هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس. عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری خارجی ایران.

بازاریابی دیجیتالی برای اثربخشی نیازمند تغییر پارادایم مدیریت و تحول دیجیتالی در استراتژی‌های کسب‌وکار است. اگرچه ابزارها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتالی برای سازمان بسیار مهم است و سازمان‌ها بدون تجهیز شدن به آن، رقابت را برای کسب‌وکارشان بسیار پر هزینه طی خواهند کرد، اما فراتر از آن نیازمند ترویج و رسوخ رویکردهای دیجیتالی به کل سازمان و تغییر فرهنگ و فرآیندهای کاری است. من در صحبتم از تجربه تحول دیجیتالی در یک سازمان بزرگ سنتی ایرانی خواهم گفت و اینکه بدون درک الزامات ورود به دنیای دیجیتال، کسب‌وکارها در دنیای رقابتی جدید، محکوم به شکست هستند. سعی خواهم کرد که از چالش‌های پیش روی این دگرگونی دیجیتالی بگویم و نیاز مدیران ارشد شرکت‌ها به درک فضای جدید کسب‌وکار.  

آدرس: اراج، خیابان صنایع خ گلزار خ لادن شرقی کوچه۱۲ متری ولیعصر انتهای کوچه قائم درب نگهبانی کارخانه نو آوری های وی

تماس: 021 26750476
داخلی 5508

ایمیل: support@dmday.ir