حمیدرضا سعادتی

مدیر بازاریابی عملکرد دیجی کالا

حمیدرضا سعادتی مدیر بازاریابی عملکرد گروه دیجی کالا (دیجی کالا و دیجی استایل):
در سمینارهای گذشته به صورت اجمالی در مورد سیاست های دیجیتال یا پرفورمنس مارکتینگ صحبت کرده ام. در نظر دارم برای دوره های جدید در حد امکان قسمت های مختلف رو مورد تحلیل و بررسی قرار بدهم.
در روز دیجیتال مارکتینگ قصد دارم در مورد واحد جدید دیجی کالا Affiliate Marketing یا همان سیستم همکاری در فروش صحبت کنم.
همکاری در فروش ، نوعی از بازاریابی‌ است که افراد تاثیر گذار شروع به فروش برای شرکت های دیگر میکنند. این افراد میتوانند صاحبان وب‌سایت‌ها، کانال های تلگرامی، صفحات پرمخاطب در شبکه های اجتماعی باشند که با تبلیغ و یا معرفی کالاها، مخاطبان خود را به آن فروشگاه فرستاده و در ازای فروش کالا، کمیسیون دریافت می‌کنید.