معرفی ابزار های دیجیتال مارکتینگ(قسمت اول)

از امروز می‌خواهیم در چند قسمت  توضیحات مختصری درباره ابزارهای رایگان در بحث دیجیتال مارکتینگ و سئو داشته باشیم. آشنایی با این ابزار به شما کمک میکنه که کنترل بهتری روی آمار مخاطبین و بازدیدکنندگان سرویس‌هاتون داشته بیشتر بخوانید

بازاریابی تاثیرگذار چیست؟

از بیلبوردهای احمدرضا عابدزاده و رضا کیانیان که تبلیغ کرم‌های پوستی و دمنوش‌های گیاهی را انجام می دهند شروع کنیم! این نوع بازاریابی را در اصطلاح Influencer Marketing می‌گویند. بازاریابی شخصیتی در حال حاضر طبق بیشتر بخوانید

چهار اشتباه خطرناک در بازاریابی محتوایی

در بازاریابی محتوایی بایدها و نبایدهایی وجود دارند که قبلا به برخی از آن‌ها اشاره شده است. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از اشتباهاتی را در زمینه بازاریابی محتوا مطرح کنیم که با اجتناب از آن‌ها می‌توانید نتایج بیشتر بخوانید

۱۰ رمز ورود به کمپین بازاریابی ویروسی

اگر شما در این عصر دیجیتال، یک کارآفرین هستید، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور پر رنگی داشته باشید. ایجاد یک کمپین بازاریابی ویروسی ، یک راه عالی برای معرفی و شناخت برند شما با استفاده از قدرت فوق العاده رسانه‌های بیشتر بخوانید