معرفی رویداد DMDay2018

روز ديجيتال ماركتينگ ، با حضور مديران بازاريابى ديجيتال كسب و كارهاى موفق و با هدف اشتراك گذارى دانش و تجربه در اين حوزه برگزار مي شود.

در این کنفرانس یک روزه، مدیران ارشد دیجیتال مارکتینگ در ارائه های ۳۰ دقیقه ای، با یک مثال واقعی از تجربه ی تلخ یا شیرینی که در مسیر پر پیچ و خم

بازاریابی دیجیتال پشت سرگذاشتند، دانش و تجربه گرانبهایشان را با شرکت کننده

ها به اشتراک خواهند گذاشت.

چرا شرکت کنیم؟

بزرگترین سخنرانان شبکه بعد از مهمانی

موضوعات

موضوعات جذاب و متفاوتی را برای این رویداد در نظر گرفته ایم ، موضوعاتی که در رویداد های فراوانی که در این حوزه برگزار می شود کمتر به آنها پرداخته می شود از جمله :
🔶نادیده گرفته شدن خلاقیت و تکراری بودن ایده های کمپین ها
🔷بررسي جذابترين كمپين ها و نقد آنها
🔶دغدغه ها وچالش ها فعالان این حوزه
🔷آينده ابزار هاي ديجيتال ماركتينگ
🔶آمار و ارقام جذاب كمپين هاي اجرا شده
🔷و موضوعات جذاب ديگر ...

شبکه سازی

با توجه به تخصصی بودن رویداد و حضور شرکت کننده های متخصص و علاقه مند به این حوزه و همچنین با توجه به برنامه ی رویداد ، در زمان های پذیرایی نهار و میان وعده ها ، فرصت شبکه سازی برای شما فراهم میشود.
همچنین با امکان پرسش و پاسخی که وجود دارد ، شرکت کنندگان می توانند از نزدیک چالش ها و دغدغه های خودشان را با سخنرانان مطرح کنند.

سخنرانان

سخنرانان این رویداد از مدیران بازاریابی استارتاپ ها و شرکت های موفقی که اتفاقا در حوزه بازاریابی دیجیتال فعالیت برتری دارند انتخاب شده اند .
از آنجاییکه رویداد های آموزشی زیادی در کشور در این حوزه برگزار می شود ، مهمتر از آمورش هدف سخنرانان ما انتقال تجربیاتی است که حاصل طراحی و پیاده سازی کمپین های متفاوت و متعدد اجرا شده توسط آنها می باشد که مسلما تاثیر زیادی در افزایش دید و تجربه شما می شود .